20 januari 2009

Mot Fittja

Sådär ja. Då har hela personallaget (Jag, Marie och Paula) farit till den stora huvudstaden (Fittjaskolan) för ett seminarie om "Barns subjektskapande och den pedagogiska miljöns betydelse" av och med Elisabeth Nordin-Hultman. Tämligen intressant och gav upphov till en del banbrytande tankemönster... tror vi iallafall ;-) Och som vanligt när jag ska ut och köra så hamnas det lite på villovägar... Jag är ju sedan länge van med mina och Monicas sightseeingturer runt om i Sverige, så jag tog det lungt medans det suckades och stönades en del från Passagerasätet och baksätet. Men å andra sidan så fick de ju se både Globen och en begravningsplats.... och det är inte illa... Kvällsbestyren kallar... imorgon en ny arbetsdag på hemmaplan...
tjoo!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad glad jag blir i hela kroppen när jag hör ordet Villovägar!!:):)
Kram vännen