17 februari 2009

Bokslut

När man ändå ligger hemma och tycker synd om sig själv så kan man ju alltid läsa böcker... och jag slukar böcker emellanåt... inte bokstavligen så att jag äter dem eller så... men börjar jag läsa kan jag inte sluta... igår läste jag "Skumtimmen" av Johan Theorin 397 sidor... och idag läste jag "Den du inte ser" av Mari Jungstedt, 411 sidor. Alla andra böcker i bokhyllan är redan lästa och alla ljudböcker är redan lyssnade på, så jag har bokabstinens... Återstår endast telefonkatalogen.... Den bör väl roa mig ett bra tag... "Andersson, Andersson, Andersson, Andersson, Andersson.." Åh, vad roligt det ska bli. Tjo!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej gullet..har en Award till dig!:)

Anonym sa...

Ha ha!! Har du kommit till Davidsson ännu?! Ja, böcker är väl härligt! Man kan verkligen uppleva så mycket genom en bok. Du har väl förstås läst Linda Olssons "nu vill jag sjunga dig milda sånger"? Den var bra. Själv hade jag inte läst Gardells Jenny, Ett ufo...förrän nyligen och jag tyckte de var mycket bra. Kram Annelie

*jeanette* sa...

Alla Gardells böcker har jag läst... Ska absolut kolla upp Linda Olsson. Tack för tipset :-)
ps. Jag är på Eriksson nu...
kram!

Henningsdotter sa...

Ligger själv o tråkar med Grishams senaste...seg!
Ska försöka liva upp dig! Snart,
Natti o kram

Anonym sa...

Sonat till Miriam heter den senaste...den har jag inte läst..ännu Ha det bäst!