15 februari 2009

Köksinredning

Det finns så otroligt många olika bloggar om inredning och bilder på interiörer av alla de slag... Det är roligt att titta runt och drömma sig bort en stund, få lite inspiration... Jag gick in i mitt kök och tänkte ut 4 saker som jag tycker om att ha där...
Min gigantiska kökskrona som är alldeles för stor för mitt lilla kök, men jag fullkomligt älskar den... På kylskåpet finns denna hemgjorda lapp fastsatt med mina hemgjorda "puckomagneter"... och den säger väl allt... jag blir alltid glad när jag ser den.
Mitt stora fruktfat i nät med bärnstensfärgade glas stenar ett fynd från ICA för 39 kronor...
Sist men inte minst... kaffebryggaren, kaffeburken, termosen och kaffekoppen. Ett av skälen till att jag kommer upp varje morgon ;-)
Det kanske kunde bli en utmaning det här... Vad har DU/NI i erat kök som ert hjärta bultar lite extra för? Jag utmanar ALLA som läser detta. Lägg upp 4 bilder med en liten notering och länka gärna från mig.
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Bibban sa...

Hej, jag bläddrar runt i en massa bloggar, jag är så ny i blogg världen, men har kommit på att det finns så mycket kul att läsa. Jättefin blogg du har. Tänk om jag skulle fota mitt kök, där kanske finns en massa fint som man inte tänker på.. ha det så bra

Unknown sa...

Skitkul utmaning..jag har fotat som bara den!;) bamsekram tebax!;)