1 mars 2009

Schlagersoppa

Schlagerkvällen bjöd på Lammfärssoppa i goda vänners lag. Men jag kan inte låta bli att tycka att årets alla bidrag är sämre än vanligt... Kammar inte Sarah Dawn Finer hem det hela så är det något fel på hela schlagersystemet ... Det är henne och Caroline Af Ugglas jag vill se live i Globen den 13:e mars... (Jag och barnen skall dit då) Men det var himla kul att se Next 3, bara för att Belinda Oldrati var bakrundsdansare... (Dansar på samma dansskola som min Ebba) En otroligt bra dansare och en otroligt bra förebild för dansarna på Dansverkstan. Fick dessutom underbart vackra röda tulpaner av Gunilla och Claes när de kom, (och en vacker Juccapalm i en otroligt fin kruka som jag ej har på bild) Och Gunilla som jobbar som florist gav mig många tips om hur jag ska få mina blommor och växter att överleva... och det kan verkligen behövas :-) Men klockan går fort när man har roligt och det är dags att natta nu... Vi ses imorgon. KRAM!

4 kommentarer:

strömmas sida sa...

Nättvandrar runt lite bland bloggar och hamnade på din sida.

Pimpelfiske vore kanske något för dig?
Jag körde till Sundsvall igår, lördag och det satt folk på isen i
solen och pimplade. Det såg så härligt ut och det är det också *ler*.

Natthälsningar
strömma

Unknown sa...

Hej gumman..uppe med tuppen snart på G till jobbet!Sarah Dawn Finer va bra i går..men konstigt nog så gillade jag Agnes bättre när jag hörde låten andra gången..men så tycker ju jag att Ugglas ska ta hem hela rasket!:) Fina blommor du fick!! Klev in och skrev en hälsning på deras hemsida.:) Kramen

Bibban sa...

missade ju nästan hela tillställningen så Sarah hörde jag inte, ska kolla reprisen....ha det gott

paula&jeppe sa...

Instämmer med schlager fältets urusla kvalitet. Tycker att du ställer upp nästa år!!!
Kramiz