6 maj 2009

Tjejfiskemöte

Nyss hemkommen från Fjällornas möte här i Västerås. Kul att träffa en massa nya fiskeintresserade tjejer på hemmaplan. Det blev så mycket prat så vi glömde kaffet!! Några inbokade kvällar framöver blev det och förhoppningsvis lite tid över för fiske. Lite reklam måste jag ju också göra. Lördag den 9:e Maj öppnar en ny Flugfiskeaffär i Irsta, utanför Västerås, som kommer att ha en tjejkollektion med vadare/fiskekläder anpassade för tjejer. (Vi är ju faktiskt lite olika byggda ;-) Hoppas jag får tid över att ta mig dit.

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ny på din blogg men jag måste säga att du har en väldans trevlig blogg. Förr var jag också en trogen fiskare men pga många orsaker så är det mest på nöjesväg fisket numera sker. På återseende. Ha det gott!

Sussi sa...

Jag hoppas på att de har lite grejer på nätet som man kan betsälla från, inte så värst ofta man susar förbi Västerås precis..

Önskade att det fanns en "Fjällorna" sektion här i småland också men det blir väl bara jag i så fall... hehehe