14 februari 2010

Ordning & Reda

Nåväl, iallafall en bit på väg. Rätt fluga i förhoppningsvis rätt ask... men innan säsongen drar igång hinner det väl ändras både en och två gånger. En liten del av nöjet är ju att få sitta och plocka & röra om lite i askarna. Kan hända blir det några fler flugbindningskvällar, fler flugor som ska in... ja, ni ser ju själva.. Organiserat kaos få bli samlingsnamnet över mina flugaskar inför säsongstarten.
Måste erkänna att utöver det sorterade blev det tre fyllda "hullerombuller-askar" med flugor som inte fick "vara med" men som ändå kan vara bra att ha... någongång, någonstans, vid något vatten...

1 kommentar:

jessica sa...

Vilken härlig fisk blogg =) hit kommer jag flera ggr och tittar.
Jag har fiskat EN gång i hela mitt liv. Kanske ska försöka det nån gång igen men tycker synd om firrarna haha.
Ja jag vet, jag är blödig =).
Ha det gott, Kram.
Jess