11 maj 2010

Sista timmarna...

Dagen har varit lång och slitsam, direkt därefter iväg för att införskaffa livsmedel inför resan och lämna Katt och Barn i säkert förvar. Väl hemma inser jag att det jag trodde kändes packat och Klart mera förvandlades till något halvorganiserat Kaos, och kvällen kommer att bli lång...
Känner jag mig rätt kommer jag nog packa om både en och två gånger... om det beror på att jag vill ha allt under kontroll eller om det är en "tjejgrej" låter jag vara osagt... (ha, ha)
Tröttheten försvann snabbt när jag till slut kom hem och såg att jag idag med posten hade fått jättefina flugor ifrån Johan (Bra Bloggare och Flugbindare, kika gärna in på hans sida) blev glatt överraskad och flugorna kommer att bli utmärkta att använda i Selen. Och så roligt att de kom "precis i tid" Tack så jättemycket Johan!!
ca 15 timmar kvar innan bilen börjar rullar uppåt... Väderprognosen ger ett blandat resultat, Lagom kallt, snö och is, lite eller mer nederbörd, Svaga vindar men helt Myggfritt och det känns stabilt :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pataguzzi shoes, chocolat, and that Moosewhatever!! This will be a great trip! Have a great trip!

Skitt fiske and Skoll Menno

Lunkan sa...

Skittfiske på din tur. Ser fram emot rapport i både ord och bild när du kommer hem.

Flyfiction Andreas sa...

Hoppas rödingarna är med på galoppen så att säga ;-)

//Andreas