4 mars 2009

Bra ursäkter

Eftersom jag är en samlare av högsta klass, på allt omöjligt och speciellt texter och listor så presenterar jag härmed ett urval av bra ursäkter... (att användas vid behov)
Jag skulle verkligen vilja, men...
1. Jag vill spendera mer tid med min Mixer.
2. killen på MTV sa att jag inte skulle gå någonstans
3. jag glömde min kropp i mina andra kläder
4. min undulat ska spela bowling ikväll, och jag har lovat att bära väskan. 5. jag måste fluffa till min duschmössa 6. jag går inte ut på dagar som slutar med ett "G" 7. min fikus känner sig kluven
8. jag måste studera inför ett blodprov
9. jag ska passa min grannes porslinskatter 10. jag har några riktigt svåra ord att slå upp
listan innehåller 85 ursäkter, men det ska ju vara läsbart lite snabbt också ;-)

2 kommentarer:

Henningsdotter sa...

En som inte kan sova här...gillade den där med att fluffa upp duschmössan. Härmed kultförklarad!

Unknown sa...

Jag VILL HA badmössan!:):) Kramar