9 augusti 2010

"Green is the new black"

Sommaren lider mot sitt slut, och det har inte blivit så mycket uppdateringar med fisketema/flugbindning från min sida. För mycket jobb, ändrade familjeförhållanden och brist på tid är de största orsakerna. Men jag hoppas att inspirationen och mina vänner står mig bi. Med posten kom ett grönt paket, "green is the new black" och dessutom min favoritfärg, och visst blev det så att inspirationen och leendet började komma tillbaka... jag har mycket att se fram emot, en del planerat och många utmaningar att möta... This is just the beginning! För att inte tala om mina fantastiska Gästbloggerskor som hjälper till att sprida sitt budskap och förgylla en vardag...
(Men nu är det dags att leta reda på i vilken flyttkartong krok och städ hamnat i...)

3 kommentarer:

Henningsdotter sa...

Kämpa på gumman!

Elsa Rensfeldt sa...

Ha en fortsatt fin sommar och höst Jeanette

cybervännen Elsa:)

Sussi sa...

Tack själv för en underbar blogg!! Ser fram emot lite roliga flugor, din kreativitet är inte av denna värld!! ;)
Grönt är min favvofärg också, skogstjej som jag är *fniss* Kram i massor